Vrienden van Harmonie Kaatsheuvel

De  ‘Vrienden van Harmonie Kaatsheuvel’ is een bewonderenswaardige club binnen onze vereniging die ons na aan het hart ligt en die heel nauw betrokken is bij het wel en wee van onze vereniging.

Als ‘Vriend van Harmonie Kaatsheuvel’ betaalt u jaarlijks 50 euro en met die donatie levert u een belangrijke bijdrage aan de toekomst van onze vereniging. U krijgt er veel voor terug. Via ons verenigingsblad, de HarmonieBerichten, houden wij U op de hoogte van het wel en wee van onze vereniging. Ook via onze website www.harmoniekaatsheuvel.nl leest u alles over onze vereniging. En natuurlijk hebben wij voor al onze Vrienden een bevoorrechte positie bij al onze concerten. Als ‘Vriend van Harmonie Kaatsheuvel’ kunt u bovendien rekenen op een speciale regeling bij de aanschaf van entreekaartjes voor themaconcerten.

Word ‘Vriend van Harmonie Kaatsheuvel’.

Aanmeldformulier Vriend van Harmonie Kaatsheuvel

Met dit formulier kunt u aangeven dat u vriend wil worden van Harmonie Kaatsheuvel. Hartelijk dank voor uw interesse! Uw aanmelding is na het versturen van dit formulier nog niet definitief, maar wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om de details met u te bespreken.

Telefonisch contact opnemen is ook mogelijk. Hiervoor kunt u bellen met Marino Ligtvoet tel.: 0416-27 74 38