Erelid Henk Stubbe

Trombonist Henk Stubbe (2-7-1940) uit Kaatsheuvel werd tijdens het Nieuwjaarsconcert van 2015 ter gelegenheid van zijn 50-jarig jubileum als actief muzikant benoemd tot erelid. Vicevoorzitter Maurice van Overbeek reikte hem de bijbehorende oorkonde uit. Hij begon als lid van harmonie Apollo, stapte later over naar de muziekvereniging van zijn vrouw Euphonia, was in 1969 betrokken bij de oprichting van Harmonie Kaatsheuvel en is sindsdien nog steeds actief spelend trombonist in het Groot Harmonie Orkest.

Als vrijwilliger heeft hij vele verdiensten voor de harmonie. Ruim 20 jaar was hij lid van de activiteitencommissie en vele jaren was hij betrokken bij de jeugdcommissie waar hij voorbereidingen trof voor het jeugdkamp en meeging als begeleider. Momenteel is hij lid van de reiscommissie en brengt hij het clubblad ‘HarmonieBerichten’ rond. Ook is hij actief bij de jaarlijkse kerststerrenverkoop en staat hij klaar als er een beroep op hem wordt gedaan.