Erelid Sjaak Verduijn​

(overleden 12 augustus 2015)

Vanwege zijn langdurige muzikale verdiensten werd baritonspeler Sjaak Verduijn (24-9-1944) uit Kaatsheuvel in de bestuursvergadering van september 2011 benoemd tot erelid. Thuis in zijn vertrouwde omgeving werd Sjaak, die door gezondheidsproblemen gedwongen werd als muzikant te stoppen, door een delegatie van het bestuur op de hoogte gebracht van het erelidmaatschap. Tijdens de algemene ledenvergadering in 2012 volgde de plechtige bevestiging en kreeg Sjaak de bijbehorende oorkonde uitgereikt door voorzitter Joop Bisselink.

Sjaak was 53 jaar muzikant. Eerst bij Harmonie St. Jan en later bij Harmonie Kaatsheuvel. Sjaak was in 1969 het enige spelende lid van St. Jan die overstapte naar de fusieharmonie. Ook was hij 21 jaar vanaf de oprichting lid van De Kromme Noten. Moesten er hand-en-spandiensten voor de harmonie of Kromme Noten worden verricht, dan werd er nooit tevergeefs een beroep op Sjaak gedaan.