Erelid Gerard van Nunen

Ter gelegenheid van zijn 50-jarig jubileum in 2012 als actief muzikant is saxofonist Gerard van Nunen (19-1-1948) benoemd tot erelid. Tijdens het Nieuwjaarsconcert van 2013  werd hij daarvoor uitvoerig gehuldigd, maar het bijbehorend erelidmaatschap volgde pas twee jaar later. Tijdens de eerste repetitie van het Groot Harmonie Orkest in 2015 werd de omissie goed gemaakt en kreeg Gerard uit handen van voorzitter Joop Bisselink de bijbehorende oorkonde uitgereikt.

Gerard begon als jong broekie bij de muziekvereniging Euphonia en maakte in 1969 de fusie mee tot Harmonie Kaatsheuvel. Gerard begon op altsax en schakelde later over op de baritonsax, die hij nog steeds bespeelt in het Groot Harmonie Orkest. Daarmee is hij een belangrijke muzikale steunpilaar van de vereniging. Ook is hij al jaren lid van het Seniorenorkest De Langstraat. Gerard is al vanaf het begin actief bij de jaarlijkse kerststerrenverkoop en staat klaar als er een beroep op hem wordt gedaan.