Ledenpagina

Lid worden van een commissie

Samen maken we onze vereniging. Jong en oud. Door samen muziek te maken, maar ook door actief deel te nemen aan alle activiteiten en acties. Er komt heel wat bij kijken om onze harmonie op en top te laten functioneren. Er moet veel geregeld worden waarbij creativiteit en daadkracht samen gaan.

Achter de schermen wordt er een berg werk verzet. Hoe meer mensen zich daadwerkelijk inzetten des te makkelijker is het werk te verdelen en kunnen de commissies soepel functioneren. Jong en oud, iedereen die iets voor onze vereniging wil betekenen, roepen we op om zich aan te melden als lid van een van onze commissies. En wil je ook bestuurlijk je horizon verbreden meld je dan aan als bestuurslid. Wil je eerst meer weten over de werkzaamheden die van je  verwacht worden dan kun je daarvoor bij alle commissie- en bestuursleden terecht.