Gemeentelijke oorkonde voor Maurice en Raymond van Overbeek bij 40-jarig jubileum

Tijdens het Nieuwjaarsconcert hebben Maurice van Overbeek (77) en zoon Raymond (49) uit handen van locoburgemeester Jan Brekelmans (links op de foto) de oorkonde van gemeente uitgereikt gekregen. Zij kregen deze onderscheiding vanwege hun 40-jarig jubileum als lid van Harmonie Kaatsheuvel en  vanwege hun verdiensten voor de vereniging. Raymond vooral als bewaker van het instrumentarium en muzikaal leider van De Kromme Noten en Maurice als bestuurslid, muziekarchivaris, pr-man en kracht voor tal van hand- en spandiensten.

“Wanneer je beiden zo’n grote staat van dienst hebt, verdien je de gemeentelijke oorkonde”, zei de locoburgemeester die de onderscheiding zag als bewijs van dank en waardering voor de inzet als verbindende muzikale schakel binnen de Harmonie Kaatsheuvel en de Loonse gemeenschap.

“En dat kan alleen maar wanneer je thuis een vrouw hebt die je hierin  voor 100%  ondersteunt”. Daarom zette hij ook Annemieke en Anouska in de schijnwerper. Voor beiden had hij een fraai boeket namens het gemeentebestuur”.