SponsorKliks

Via SponsorKliks, dat al sinds 2011 actief is, kun je op een eenvoudige manier onze vereniging financieel ondersteunen zonder dat het je wat kost. En het werkt heel simpel. Bestel bijvoorbeeld online een pizza via Thuisbezorgd en de harmonie ontvangt hiervoor geld in de clubkas. Ook grote webwinkels als Bol.com, Coolblue, Booking.com en Expedia doen mee. Een percentage van het aankoopbedrag gaat dan naar onze vereniging. En nogmaals, het kost je niets extra!

Wil je de harmonie GRATIS sponsoren, zorg er dan voor dat je voortaan jouw online aankopen doet via de SponsorKlikspagina van Harmonie Kaatsheuvel.  Een kleine moeite.

Hoe werkt het?

Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks.com gedaan wordt. 75% van deze commissie wordt gestort op de bankrekening van de harmonie. Of je nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of je gaat via SponsorKliks.com naar de site van Bol.com, je betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval keert Bol.com ons een commissie uit en profiteert de harmonie hier direct van!

Boeken zijn hierop een uitzondering omdat in Nederland bij wet een vaste boekenprijs geldt.

Je blijft anoniem, want noch SponsorKliks, noch de harmonie komt te weten wie er iets besteld heeft. SponsorKliks weet alleen bij welke webwinkel iets is besteld, voor welk orderbedrag en dat de commissie voor onze vereniging bedoeld is. Dat weten ze omdat je via SponsorKliks naar de betreffende webwinkel bent gegaan.

Omdat SponsorKliks alleen registreert dat er via SponsorKliks bij bv. Bol.com een bestelling is geplaatst en niet bekend is wie deze bestelling heeft gedaan, is het uitermate belangrijk dat u de bestellingen die u online doet alleen via Sponsorkliks laat lopen. Een rechtstreekse bestelling die je bij Bol.com doet, levert onze vereniging dan niets op.

Bezoek de SponsorKlikspagina van Harmonie Kaatsheuvel